FAQ naszej marki

Pytania dotyczące produktów

Jedna butelka lakieru hybrydowego NOX zawiera 7 ml produktu. Przy standardowej aplikacji starcza na około 10 użyć.

Zarówno klasyczna baza Essential Base jak i baza budująca Base MAX utrzymują warstwę koloru na paznokciach aż do 21 dni od momentu aplikacji, nawet przy codziennych obowiązkach domowych.

Lakiery hybrydowe NOX są utwardzane w lampach LED lub UV pod wpływem światła, w związku z czym mogą być wrażliwe na jego działanie. Ponadto nadmierne używanie detergentów, kosmetyków kolorowych, i farb, może powodować nieznaczne zmiany odcieni stylizacji manicure hybrydowego, oraz tworzenie nieestetycznie wyglądających plam.

W celu uzyskania maksymalnego efektu, zalecamy łączenie lakierów hybrydowych NOX z firmową bazą, lub bazą budującą, oraz topem, topem no wipe, lub topem matowym, pozostającymi całkowicie kompatybilnymi z pozostałymi produktami marki NOX. W przypadku używania bazy i topu innych firm, nie możemy dać gwarancji na uzyskanie perfekcyjnego efektu końcowego, oraz wykluczyć ewentualnych problemów z aplikacją lakierów hybrydowych NOX.

Warstwę dyspersyjną wytwarza klasyczny top – Essential TOP oraz wszystkie produkty z kategorii lakierów hybrydowych, i baz hybrydowych.  Jedynymi produktami nie wytwarzającymi warstwy dyspersyjnej są top bez przemywania oraz top matowy.

Tak jest to możliwe za pomocą specjalnej bazy budującej – Base MAX którą można przedłużyć paznokcie aż do 1 cm. W tym celu bazę budującą nakładamy na płytkę paznokcia oraz przygotowany szablon doczepiony do paznokcia, po czym utwardzamy w lampie UV lub LED.

Pytania dotyczące zamówień

Oczywiście można składać zamówienia w naszym sklepie internetowym bez logowania, natomiast gorąco zachęcamy państwa do rejestracji konta klienta, które umożliwia sprawdzenie historii zamówień, zarządzanie danymi, oraz śledzenie paczek.

Niestety produktów zamówionych w sklepie internetowym NOX nie można odebrać osobiście. W zależności od wybranego rodzaju przesyłki, zostaną dostarczone bezpośrednio do miejsca wskazanego podczas zamówienia, lub do paczkomatu.

Niestety, obecnie zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

Jedną z przyczyn niedostarczenia przesyłki, może być błąd w podanym adresie podczas zamówienia. W takim wypadku należy jak najszybciej skontaktować się z nami drogą mailową na adres sklep@nox-nails.pl, i poinformować o zaistniałym problemie.

Jeżeli dostarczona paczka ma widoczne uszkodzenia, należy spisać specjalny protokół reklamacyjny, w obecności kuriera. Po dopełnieniu formalności, należy poinformować naszą firmę za pośrednictwem adresu e-mail sklep@nox-nails.pl.

Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży należy składać mailowo na adres sklep@nox-nails.pl, podając wszystkie niezbędne szczegóły do jej realizacji.

Aby wykorzystać kod rabatowy, należy dodać do koszyka produkty które chcemy zakupić, następnie wewnątrz koszyka lub podczas podsumowania zamówienia, wpisujemy kod w dedykowanym do tego polu, po czym całość zatwierdzamy przyciskiem obok. Gdy kod rabatowy jest poprawny, od łącznej ceny zamówienia powinna zostać odjęta kwota na jaką był przygotowany kod rabatowy.

Zapisz się do naszego

NEWSLETTERA

Otrzymaj aż 10% rabatu na swoje pierwsze zakupy w naszym sklepie!

SPRAWDŹ NASZ INSTAGRAM